Politica de garanţie şi retur

RODEPOT verifică cu grijă calitatea produselor sale. În cazurile excepţionale în care produsele expediate prezintă defecte acestea se vor înlocui cu unele conforme. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea acestuia. Dacă nu se poate înlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului. Plata transportului pentru produsele trimise retur în vederea înlocuirii, in cazul trimiterii unor produse gresite catre client, reprezintă responsabilitatea RODEPOT.

Orice reclamaţie privind produsele livrate la clienţi va fi adusă la cunoştinţa RODEPOT în maximum 24 de ore de la primirea acestora, iar RODEPOT urmează să o soluţioneze în maximum 3 zile de la primire. În cazul în care produsele nu se pot livra (stoc epuizat) sau integritatea produselor este afectată pe parcursul livrarii, clientul poate cere returnarea sumelor încasate deja de RODEPOT, dar nu şi despăgubiri suplimentare. Valoarea maximă a obligaţiilor companiei noastre faţă de orice client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzatoare a unui colet/produs este valoarea sumei încasate de la client pentru respectiva comanda.

Conform prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 130/2000  privind regimul juridic al contractelor la distanţă, şi Legii nr. 51/2003, cumpărătorul are dreptul ca, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului, să notifice în scris comerciantul (document semnat de cumpărător şi transmis electronic sau prin poştă cu confirmare de primire) că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, urmând să primească, în termen de 30 de zile de la notificare, preţul contractului, condiţionat de returnarea bunurilor în ambalajul original, şi doar dacă acestea nu au suferit deteriorări, nu au fost bransate la reteaua de gaze, nu au fost legate la sursa de apa, nu au fost instalate ori puse in functiune. Cheltuielile aferente returnării bunurilor vor fi suportate de către cumpărător. Vânzătorul are dreptul ca în situaţia în care consideră că acţiunile cumpărătorului au fost cu rea intenţie să solicite daune interese de la acesta, în condiţiile legislaţiei.

Produsele reglementate de normele PTA1 ( instanturi si centrale termice pe gaz, cazane pe lemne, cazane pe peleti si cazane pe carbune ) se repara in conditiile de garantie, fiind exceptate de la dreptul de retragere ( returnare ) conform Art 16 lit.(D,E,F) din OUG 34/2014.

Produsele reglementate PTA1 se pot returna doar in cazul in care se poate dovedi ca au fost montate si puse in functiune de catre o firma autorizata ISCIR si agreata de producator/importator, in conditiile in care aceste firme consemneaza imposibilitatea repararii in conditii de garantie a produsului.

Returnarea produselor se va face întotdeauna cu confirmare de primire şi exclusiv pe adresa comunicata de agentul RODEPOT care se ocupa de retur. Coletul va trebui să conţină şi o copie a facturii.

Orice conflict apărut între RODEPOT şi clienţi va fi rezolvat pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil, contractului i se vor aplica prevederile legale româneşti din acest domeniu, iar soluţionarea conflictelor este de competenţa instanţelor româneşti.